Zaloguj się i zobacz zamówienia, listy zakupowe oraz wiele więcej!
Zaloguj sięNie masz jeszcze konta?
Zarejestruj sięW roku 1993 w malowniczej miejscowości z przepięknym widokiem na Beskidy, Adam Klęczar zdecydował się rozpocząć swoją przygodę ze słonymi przekąskami, które miały dostarczać radość niezależnie od sytuacji. Z pasją i wyobraźnią zakupił swoją pierwszą maszynę i stworzył mały zakład produkcyjny w domu swojego ojca, Kazimierza. Przy wsparciu rodziny, Adam Klęczar poszukiwał najwyższej jakości składników i przez miesiące doskonalił receptury oraz technologię wypieku swoich przekąsek. Wynikiem jego determinacji były pierwsze Paluszki Beskidzkie. Kolejne lata to rozwijanie i rozbudowa firmy, a w ofercie Aksam pojawiają się nowe produkty jak m.in. suchary beskidzkie, ciastka beskidzkie, precelki beskidzkie czy orzeszki Beskidzkie.
Aksam od samego początku istnienia firma stawia na rozwijanie nowych oraz nietypowych rozwiązań i produktów. Jako pierwsi wprowadzili na rynek znane i lubiane paluszki Beskidzkie o smaku serowo-cebulowym. W 2014 roku narodził się pomysł na Beskidzkie Łakocie, subbrand, który oferuje przekąski zanurzone w przepysznej mlecznej czekoladzie, które są połączeniem przekąski ze słodkim deserem. Od 2019 roku firma wprowadziła do oferty przekąski dla najmłodszych - Beskidzkie Misiaki. Produkty te charakteryzują się mniejszą ilością soli i zawierają zdrowy miód wielokwiatowy, tak aby krakersy i paluszki nadawały się do spożycia nawet przez dzieci poniżej 1 roku życia.
Firma docenia swoją historię, tradycję i region, jednocześnie będąc nowoczesnym przedsiębiorstwem, które korzysta z najnowszych procesów i technologii. Nawet po wielu latach na rynku, nadal dąży do nauki i ulepszania swoich produktów i procesów, a dzięki standaryzacji zapewnia jakość i doskonały smak oferowanych produktów.
W 2015 roku Aksam rozpoczął eksport swoich produktów na rynki zagraniczne pod marką Soleo i Soleo Sweet, które obecnie są dostępne w 29 krajach, w tym w Anglii, Włoszech, Niemczech, Francji, RPA, i na obszarze Ameryki Północnej. Wieloletnie doświadczenie, pasja i dążenie do innowacji sprawiają, że Aksam jest liderem w świecie przekąsek, a jej produkty cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie.
W 2018 roku firma uzyskała certyfikat BRC dla całej marki, który jest gwarancją, że produkt przeszedł specjalistyczne testy i jest wysokiej jakości oraz bezpieczny dla konsumentów.
Marka Aksam dąży do zastąpienia oleju palmowego, który często wiąże się z nieodpowiedzialnym wydobyciem, polskim olejem rzepakowym. Jednocześnie stale monitoruje wyniki badań naukowych nad surowcami wykorzystywanymi w produkcji i weryfikuje ich wpływ na zdrowie człowieka. Dodatkowo pracuje nad tym, aby wszystkie opakowania nadawały się do recyklingu. Obecnie 92% opakowań Aksam jest przyjaznych dla środowiska i nadaje się do recyklingu.