Zaloguj się i zobacz zamówienia, listy zakupowe oraz wiele więcej!
Zaloguj sięNie masz jeszcze konta?
Zarejestruj sięPaczkomaty InPost
Odbieraj zamówienia 24/7
Punkty odbioru
Poczta Polska, Żabka, Ruch, Orlen i inne
Kurier – InPost, GLS, Ofix, DHL
Dostawa pod same drzwi
Dostawa towarów odbywa się na koszt Sprzedającego pod warunkiem, że wartość dostarczonych jednorazowo na ten sam adres towarów wg cennika ofix.pl wynosi co najmniej 45 zł brutto (36,58zł netto). Poniżej tej wartości zamówienia, dostawa odbywa się na koszt Klienta, któremu do faktury zakupu doliczany jest koszt transportu w kwocie 12,99 zł brutto (10,56 zł netto).
Dostawa jest realizowana następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, jeśli otrzymamy je do godziny 15-tej. Złożone po tej godzinie otrzymasz kolejnego dnia roboczego. Jeśli życzysz sobie dostawy w innym (późniejszym) terminie, przed wysłaniem zamówienia wybierz datę z kalendarza
Jeśli zamówiony produkt jest dostępny w ilości mniejszej niż zamówiłeś lub jego zamówienie wiąże się z czasem oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dogodny termin dostawy.
Domyślnie wysyłamy fakturę w formie elektronicznej, Jeśli jednak wybrałeś/aś podczas zamówienia dostarczenie faktury w formie papierowej, to kierowca wraz z artykułami dostarczy dokument zakupu. Oryginał jest dla Ciebie, podpisana kopia wraca do nas.
Chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi, prosimy zwrócić uwagę na stan przesyłki dostarczonej przez kuriera (InPost, GLS, DPD, DHL itp.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń (rozerwany karton, uszkodzona taśma, zamoczenia) należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody i przesłać podpisany przez odbierającego przesyłkę i kuriera w formie skanu na info@ofix.pl lub faxem: 61 655 00 55