• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Poduszka ortopedyczna na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
Poduszka ortopedyczna na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
kod: PQ12
jutro u Ciebie
127,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty
kod: KS420
jutro u Ciebie
-23%
503,07 zł brutto
385,43 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 503,07
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: PZ164
jutro u Ciebie
-35%
206,52 zł brutto
134,24 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 206,52
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
kod: KS414
jutro u Ciebie
-22%
539,97 zł brutto
421,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 539,97
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 75cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 75cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
kod: KS416
jutro u Ciebie
-21%
613,77 zł brutto
484,30 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 613,77
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, średnica 55cm, jasnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, średnica 55cm, jasnoszary
kod: KS413
jutro u Ciebie
-28%
466,17 zł brutto
336,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 466,17
szt.
1 szt.
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
kod: FR49
jutro u Ciebie
291,65 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
kod: KS432
jutro u Ciebie
540,03 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS441
jutro u Ciebie
634,25 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS435
jutro u Ciebie
572,20 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS428
jutro u Ciebie
596,40 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS427
jutro u Ciebie
596,40 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS430
jutro u Ciebie
705,43 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
kod: KS429
jutro u Ciebie
705,43 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS438
jutro u Ciebie
688,07 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS440
jutro u Ciebie
572,20 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
kod: KS436
jutro u Ciebie
572,20 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
kod: KS437
jutro u Ciebie
515,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
kod: KS442
jutro u Ciebie
515,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
kod: KS434
jutro u Ciebie
515,70 zł brutto
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
kod: KL190
jutro u Ciebie
98,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS188
jutro u Ciebie
57,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS192
jutro u Ciebie
-20%
35,26 zł brutto
28,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 35,26
szt.
1 szt.
Zestaw klawiatura z myszą optyczną bezprzewodową A4Tech 3100N, język czeski, 2.4 [Ghz], bezprzewodowa, czarny
Zestaw klawiatura z myszą optyczną bezprzewodową A4Tech 3100N, język czeski, 2.4 [Ghz], bezprzewodowa, czarny
kod: KL132
jutro u Ciebie
113,98 zł brutto
kpl.
1 kpl.
Mysz bezprzewodowa HP Inc. 320M (Halley) 9VA80AA, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa HP Inc. 320M (Halley) 9VA80AA, optyczna, czarny
kod: MS324
jutro u Ciebie
42,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
Mysz bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
kod: MS322
jutro u Ciebie
213,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
Myszka bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
kod: MS231
jutro u Ciebie
511,85 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
kod: PZ114
jutro u Ciebie
127,64 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
kod: MS266
jutro u Ciebie
-11%
136,41 zł brutto
121,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 136,41
szt.
1 szt.
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
kod: MS209
jutro u Ciebie
377,82 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
kod: MS321
jutro u Ciebie
55,74 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka piankowa pod mysz Fellowes Economy, 186x224x6mm, szary
Podkładka piankowa pod mysz Fellowes Economy, 186x224x6mm, szary
kod: PZ17
jutro u Ciebie
9,34 zł brutto
szt.
1 szt.
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
kod: SJ1
jutro u Ciebie
231,02 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech,  MK270 +M185, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech, MK270 +M185, czarny
kod: KL59
jutro u Ciebie
164,73 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Tracer Flipper, pionowa, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Tracer Flipper, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS87
jutro u Ciebie
69,59 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka piankowa pod mysz LogiLink, 250x220x3mm, niebieski
Podkładka piankowa pod mysz LogiLink, 250x220x3mm, niebieski
kod: PZ36
jutro u Ciebie
-22%
8,99 zł brutto
7,01 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 8,99
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS153
jutro u Ciebie
61,59 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Hama MW-110, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Hama MW-110, optyczna, czarny
kod: MS158
jutro u Ciebie
32,62 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Hama EMC-500, pionowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Hama EMC-500, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS166
jutro u Ciebie
102,53 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Hama MC-200, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Hama MC-200, optyczna, czarny
kod: MS168
4 gru u Ciebie
32,72 zł brutto
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS269
jutro u Ciebie
-21%
60,15 zł brutto
47,22 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 60,15
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
Podkład do pisania Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
kod: CB188
jutro u Ciebie
-6%
12,99 zł brutto
12,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 12,99
szt.
1 szt.
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
kod: ZS542
jutro u Ciebie
-18%
100,74 zł brutto
82,71 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 100,74
opak
1 opak
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
kod: ZS544
jutro u Ciebie
-19%
100,74 zł brutto
82,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 100,74
opak
1 opak
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, biały
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, biały
kod: CB219
jutro u Ciebie
41 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
kod: CB218
jutro u Ciebie
-41%
69,99 zł brutto
41,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 69,99
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
kod: CB217
jutro u Ciebie
42,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnozielony
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnozielony
kod: CB216
jutro u Ciebie
43,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Oferta sponsorowana
Zakładki samoprzylepne Post-it proste, indeksujące, folia, półtransparentne,  25x43mm, 1x50 sztuk, niebieski
Zakładki samoprzylepne Post-it proste, indeksujące, folia, półtransparentne, 25x43mm, 1x50 sztuk, niebieski
kod: ZI8
jutro u Ciebie
20,11 zł brutto
szt.
1 szt.
Wkład do segregatora w kratkę Interdruk, A4, 50 kartek, kolorowy margines
Wkład do segregatora w kratkę Interdruk, A4, 50 kartek, kolorowy margines
kod: ZS122
jutro u Ciebie
11,29 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Dalpo Memo Notes, mini kostka, 50x50mm, 240 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Dalpo Memo Notes, mini kostka, 50x50mm, 240 karteczek, żółty
kod: NS163
jutro u Ciebie
8,99 zł brutto
(3,75 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, czarny
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, czarny
kod: CB40
jutro u Ciebie
-7%
15,69 zł brutto
14,61 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 15,69
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, czerwony
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, czerwony
kod: CB41
jutro u Ciebie
-7%
15,69 zł brutto
14,61 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 15,69
szt.
1 szt.
Karteczki do notatek Interdruk, nieklejone, 85x85x70mm, 500 kartek, mix kolorów pastelowych
Karteczki do notatek Interdruk, nieklejone, 85x85x70mm, 500 kartek, mix kolorów pastelowych
kod: PN6
jutro u Ciebie
8,63 zł brutto
(8,63 zł/500 kartek)
szt.
1 szt.
Brulion w kratkę Interdruk, B5, twarda oprawa, 160 kartek, mix wzorów
Brulion w kratkę Interdruk, B5, twarda oprawa, 160 kartek, mix wzorów
kod: ZS63
jutro u Ciebie
23,35 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, niebieski
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, niebieski
kod: CB32
jutro u Ciebie
12,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, czerwony
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, czerwony
kod: CB46
jutro u Ciebie
12,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, zielony
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A5, zielony
kod: CB48
jutro u Ciebie
12,03 zł brutto
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Donau, proste, indeksujące, folia, 12x45mm, 5x25 sztuk, mix kolorów neonowych
Zakładki samoprzylepne Donau, proste, indeksujące, folia, 12x45mm, 5x25 sztuk, mix kolorów neonowych
kod: ZI65
jutro u Ciebie
-14%
12,99 zł brutto
11,22 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 12,99
opak
1 opak
Karteczki samoprzylepne Post-it, 102x152mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-it, 102x152mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS45
jutro u Ciebie
26,06 zł brutto
(26,06 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
jutro u Ciebie
43,48 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
kod: KP26
jutro u Ciebie
43,48 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
jutro u Ciebie
202,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
jutro u Ciebie
92,58 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
jutro u Ciebie
-28%
127,80 zł brutto
92,58 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 127,80
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
jutro u Ciebie
196,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
jutro u Ciebie
-8%
31,89 zł brutto
29,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 31,89
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
kod: KP395
jutro u Ciebie
-24%
69,99 zł brutto
52,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 69,99
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
jutro u Ciebie
-27%
122,88 zł brutto
89,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 122,88
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
kod: KP309
jutro u Ciebie
50,31 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
2 gru u Ciebie
131,61 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
jutro u Ciebie
-30%
69,99 zł brutto
48,68 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 69,99
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
jutro u Ciebie
42,34 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
kod: KM157
jutro u Ciebie
28,81 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
jutro u Ciebie
48,22 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
jutro u Ciebie
48,68 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski
Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski
kod: KP252
4 gru u Ciebie
-8%
48,20 zł brutto
44,50 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 48,20
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
5 gru u Ciebie
-6%
39,35 zł brutto
36,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 39,35
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
jutro u Ciebie
-10%
30,90 zł brutto
27,86 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 30,90
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
jutro u Ciebie
-30%
186,84 zł brutto
131,61 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 186,84
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.