• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS441
jutro u Ciebie
718,98 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
kod: KS445
jutro u Ciebie
541,31 zł brutto
szt.
1 szt.
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: KS450
jutro u Ciebie
-8%
593,86 zł brutto
545,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 593,86
szt.
1 szt.
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, szary
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, szary
kod: KS449
jutro u Ciebie
593,86 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
kod: KS415
jutro u Ciebie
421,07 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 75cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 75cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
kod: KS417
jutro u Ciebie
477,34 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, średnica 55cm, jasnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, średnica 55cm, jasnoszary
kod: KS413
jutro u Ciebie
331,44 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek Leitz Ergo, 80% plastiku z recyklingu, 340x68x420mm, szary
Podnóżek Leitz Ergo, 80% plastiku z recyklingu, 340x68x420mm, szary
kod: FR61
jutro u Ciebie
159,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: PZ164
jutro u Ciebie
134,24 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
kod: KS432
jutro u Ciebie
-13%
618,99 zł brutto
541,31 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 618,99
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS435
jutro u Ciebie
643,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
kod: KS424
jutro u Ciebie
618,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS428
jutro u Ciebie
698,98 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS427
jutro u Ciebie
638,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS430
jutro u Ciebie
718,42 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS438
jutro u Ciebie
789 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS440
jutro u Ciebie
581,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
kod: KS436
jutro u Ciebie
664,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
kod: KS437
jutro u Ciebie
583,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
kod: KS442
jutro u Ciebie
525,15 zł brutto
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Klawiatura bezprzewodowa Kensington KB150 EQ, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Kensington KB150 EQ, czarny
kod: KL222
jutro u Ciebie
104,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka przewodowa Kensington Mouse-in-a-Box® EQ, czarny
Myszka przewodowa Kensington Mouse-in-a-Box® EQ, czarny
kod: MS333
jutro u Ciebie
-7%
42,93 zł brutto
39,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY310 EQ, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY310 EQ, optyczna, czarny
kod: MS330
jutro u Ciebie
131,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY430 EQ, na akumulator, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY430 EQ, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS331
jutro u Ciebie
143,33 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS188
jutro u Ciebie
56,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS192
jutro u Ciebie
-20%
35,26 zł brutto
28,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 35,26
szt.
1 szt.
Podkładka przed klawiaturę Fellowes  I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
Podkładka przed klawiaturę Fellowes I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
kod: PZ53
jutro u Ciebie
-14%
62,61 zł brutto
53,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM270 EQ, na akumulator, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM270 EQ, na akumulator, czarny
kod: KL220
11 cze u Ciebie
243,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY230 EQ, na akumulator, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY230 EQ, na akumulator, czarny
kod: MS329
11 cze u Ciebie
165,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
kod: MS209
jutro u Ciebie
370,98 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Esperanza Androimeda EM123K, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Esperanza Androimeda EM123K, optyczna, czarny
kod: MS328
jutro u Ciebie
20,45 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington Pro Fit® Ergo MY630 EQ , pionowa, na akumulator, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington Pro Fit® Ergo MY630 EQ , pionowa, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS332
jutro u Ciebie
216,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-600 Plus. klawiatura + mysz, czarny/antracyt
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-600 Plus. klawiatura + mysz, czarny/antracyt
kod: KL216
jutro u Ciebie
179,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
kod: MS321
jutro u Ciebie
73,65 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
kod: KL215
jutro u Ciebie
80,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
kod: KL217
jutro u Ciebie
136,47 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Esperanza EM101K 2.4GHZ USB, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Esperanza EM101K 2.4GHZ USB, optyczna, czarny
kod: MS327
jutro u Ciebie
21,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
kod: KL190
jutro u Ciebie
89,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM150 EQ, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM150 EQ, czarny
kod: KL219
jutro u Ciebie
155,21 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
kod: MS322
jutro u Ciebie
153,25 zł brutto
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Kołonotatnik Oxford Student ActiveBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student ActiveBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS1055
jutro u Ciebie
43,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student EasyNotes, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP,  mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student EasyNotes, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS566
jutro u Ciebie
33,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student NomadBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP,  mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student NomadBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS662
jutro u Ciebie
44,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student NoteBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa,  mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student NoteBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, mix wzorów
kod: ZS548
jutro u Ciebie
35,67 zł brutto
szt.
1 szt.
Notes samoprzylepny Post-it Recycled 653-1, 38x51mm, 3x100 karteczek, żółty
Notes samoprzylepny Post-it Recycled 653-1, 38x51mm, 3x100 karteczek, żółty
kod: NS318
jutro u Ciebie
-49%
29,40 zł brutto
15,04 zł brutto
(5,01 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 29,40
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne w linie Post-it Super Sticky, 101x101mm, 70 karteczek, zielony neonowy
Karteczki samoprzylepne w linie Post-it Super Sticky, 101x101mm, 70 karteczek, zielony neonowy
kod: NS224
jutro u Ciebie
-9%
15,12 zł brutto
13,79 zł brutto
(19,70 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 15,12
szt.
1 szt.
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
kod: ZS542
jutro u Ciebie
53,14 zł brutto
opak
1 opak
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
kod: ZS544
jutro u Ciebie
-23%
68,45 zł brutto
52,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 68,45
opak
1 opak
Clipboard Prohaccp P0080, poziomy, nierdzewny, A4, srebrny
Clipboard Prohaccp P0080, poziomy, nierdzewny, A4, srebrny
kod: CB210
jutro u Ciebie
-37%
133,95 zł brutto
83,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 133,95
szt.
1 szt.
Clipboard Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
Clipboard Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
kod: CB188
jutro u Ciebie
-6%
12,99 zł brutto
12,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 12,99
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Lagoon, A4, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
Kołonotatnik Oxford Lagoon, A4, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS461
jutro u Ciebie
29,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
kod: CB218
jutro u Ciebie
44,69 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student Nomadbook, A4+,  w linię, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student Nomadbook, A4+, w linię, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS473
jutro u Ciebie
44,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w linie, 60 kartek,  okładka kartonowa, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w linie, 60 kartek, okładka kartonowa, mix wzorów
kod: ZS336
jutro u Ciebie
21,88 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w kratkę, 60 kartek, okładka kartonowa,  mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w kratkę, 60 kartek, okładka kartonowa, mix wzorów
kod: ZS337
jutro u Ciebie
20,63 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
kod: NS407
jutro u Ciebie
-16%
4,99 zł brutto
4,19 zł brutto
(6,98 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 4,99
opak
1 opak
Kołonotatnik Oxford Student ProjectBook, A4+,  w kratkę, 100 kartek, okładka PP, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student ProjectBook, A4+, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS1056
jutro u Ciebie
51,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
kod: CB217
jutro u Ciebie
42,69 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A5, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, zielony
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A5, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, zielony
kod: ZS643
jutro u Ciebie
17,49 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Deli, A4, czarny
Clipboard Deli, A4, czarny
kod: CB221
jutro u Ciebie
13,99 zł brutto
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
kod: KM157
jutro u Ciebie
28,04 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
kod: KP86
jutro u Ciebie
45,17 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
kod: KP88
jutro u Ciebie
52,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
jutro u Ciebie
-33%
194,55 zł brutto
129,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 194,55
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
jutro u Ciebie
37,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
jutro u Ciebie
199,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
13 cze u Ciebie
-28%
126,57 zł brutto
91,22 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 126,57
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
kod: KP276
jutro u Ciebie
51,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
13 cze u Ciebie
-30%
184,38 zł brutto
129,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 184,38
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
jutro u Ciebie
34,19 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
jutro u Ciebie
-28%
122,88 zł brutto
88,14 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 122,88
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
11 cze u Ciebie
51,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
kod: KP309
jutro u Ciebie
38,07 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
jutro u Ciebie
44,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
13 cze u Ciebie
37,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
jutro u Ciebie
-30%
184,38 zł brutto
129,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 184,38
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
jutro u Ciebie
45,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
jutro u Ciebie
50,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
jutro u Ciebie
91,22 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
kod: KM155
jutro u Ciebie
-28%
126,57 zł brutto
91,22 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 126,57
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.