• Menu
Darmowa dostawa od: 159 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
kod: KS434
29 lip u Ciebie
583,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło szkolne Entelo Classic, rozmiar 6, zielony, szary stelaż
Krzesło szkolne Entelo Classic, rozmiar 6, zielony, szary stelaż
kod: KS447
29 lip u Ciebie
441,57 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
kod: KS414
29 lip u Ciebie
421,07 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: PZ164
29 lip u Ciebie
134,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka chłodząca na krzesło Kensington Premium, żelowa, czarny
Poduszka chłodząca na krzesło Kensington Premium, żelowa, czarny
kod: KS313
29 lip u Ciebie
277,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Fotel biurowy Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel biurowy Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
29 lip u Ciebie
-12%
1597,77 zł brutto
1410,04 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1597,77
szt.
1 szt.
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
kod: KS210
29 lip u Ciebie
-17%
884,37 zł brutto
738,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 884,37
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS441
29 lip u Ciebie
718,98 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
kod: KS445
29 lip u Ciebie
574,10 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło obrotowe Nowy Styl NARGO-RB-BL TS06, czarny
Krzesło obrotowe Nowy Styl NARGO-RB-BL TS06, czarny
kod: KS353
29 lip u Ciebie
-18%
908,97 zł brutto
747,99 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 908,97
szt.
1 szt.
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK7
29 lip u Ciebie
53,19 zł brutto
opak
1 opak
Mata pod krzesło MemoBe, na podłogi twarde, 100x70cm, mleczny
Mata pod krzesło MemoBe, na podłogi twarde, 100x70cm, mleczny
kod: ZB93
29 lip u Ciebie
66,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło biurowe Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
Krzesło biurowe Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
kod: KS274
12 wrz u Ciebie
234,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło obrotowe biurowe  Entelo Uni, rozmiar 6, antracyt
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Uni, rozmiar 6, antracyt
kod: KS341
wydłużony czas dostawy
948,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, granatowy
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, granatowy
kod: KS339
wydłużony czas dostawy
-13%
995,07 zł brutto
862,32 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 995,07
szt.
1 szt.
Mata pod krzesło Q-Connect, na podłogi twarde, 120x90cm, prostokątny, przezroczysty
Mata pod krzesło Q-Connect, na podłogi twarde, 120x90cm, prostokątny, przezroczysty
kod: ZB61
1 sie u Ciebie
178,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
kod: FR50
4 sie u Ciebie
-22%
515,37 zł brutto
401,08 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 515,37
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
4 sie u Ciebie
-33%
330,87 zł brutto
223,26 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 330,87
szt.
1 szt.
Fotel biurowy TS Interior Ergobit, czarny
Fotel biurowy TS Interior Ergobit, czarny
kod: FT157
29 lip u Ciebie
824,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
kod: FT57
29 lip u Ciebie
-20%
626,07 zł brutto
501,94 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 626,07
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Klawiatura bezprzewodowa Kensington KB150 EQ, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Kensington KB150 EQ, czarny
kod: KL222
29 lip u Ciebie
101,29 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Rapoo 8210M, biały
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Rapoo 8210M, biały
kod: KL224
29 lip u Ciebie
131,23 zł brutto
szt.
1 szt.
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
kod: MS209
29 lip u Ciebie
-11%
416,97 zł brutto
370,98 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 416,97
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Esperanza Androimeda EM123K, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Esperanza Androimeda EM123K, optyczna, czarny
kod: MS328
29 lip u Ciebie
31 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS192
29 lip u Ciebie
22,82 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka przed klawiaturę Fellowes  I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
Podkładka przed klawiaturę Fellowes I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
kod: PZ53
29 lip u Ciebie
-14%
62,61 zł brutto
53,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM150 EQ, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM150 EQ, czarny
kod: KL219
29 lip u Ciebie
135,82 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM270 EQ, na akumulator, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Kensington KM270 EQ, na akumulator, czarny
kod: KL220
29 lip u Ciebie
-12%
242,19 zł brutto
212,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 242,19
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech MK470 Slim Wireless Combo, grafitowy
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech MK470 Slim Wireless Combo, grafitowy
kod: KL225
29 lip u Ciebie
-12%
239,73 zł brutto
210,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 239,73
szt.
1 szt.
Klawiatura przewodowa Kensington KB100 EQ, czarny
Klawiatura przewodowa Kensington KB100 EQ, czarny
kod: KL223
29 lip u Ciebie
62,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY230 EQ, na akumulator, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY230 EQ, na akumulator, czarny
kod: MS329
29 lip u Ciebie
-12%
163,47 zł brutto
143,28 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 163,47
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY310 EQ, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY310 EQ, optyczna, czarny
kod: MS330
29 lip u Ciebie
-12%
149,94 zł brutto
131,95 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 149,94
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington MY430 EQ, na akumulator, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington MY430 EQ, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS331
29 lip u Ciebie
-12%
163,47 zł brutto
143,33 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 163,47
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Kensington Pro Fit® Ergo MY630 EQ , pionowa, na akumulator, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Kensington Pro Fit® Ergo MY630 EQ , pionowa, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS332
29 lip u Ciebie
206,71 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka przewodowa Kensington Mouse-in-a-Box® EQ, czarny
Myszka przewodowa Kensington Mouse-in-a-Box® EQ, czarny
kod: MS333
29 lip u Ciebie
36,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
kod: KL217
29 lip u Ciebie
170,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
kod: MS322
29 lip u Ciebie
185,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
kod: KL215
29 lip u Ciebie
79,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-600 Plus. klawiatura + mysz, czarny/antracyt
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-600 Plus. klawiatura + mysz, czarny/antracyt
kod: KL216
29 lip u Ciebie
179,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit® KB675 EQ TKL, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit® KB675 EQ TKL, czarny
kod: KL221
29 lip u Ciebie
-13%
289 zł brutto
251,24 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 289
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Kołonotatnik Oxford Lagoon, A4, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
Kołonotatnik Oxford Lagoon, A4, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS461
1 sie u Ciebie
30,60 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Interdruk Magic Cube Acade, 75x75mm, 225 karteczek, mix kolorów MAGIC CUBE Acade
Karteczki samoprzylepne Interdruk Magic Cube Acade, 75x75mm, 225 karteczek, mix kolorów MAGIC CUBE Acade
kod: NS413
29 lip u Ciebie
-44%
12,53 zł brutto
6,99 zł brutto
(3,11 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 12,53
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 6x90 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 6x90 karteczek, żółty
kod: ZI167
29 lip u Ciebie
44,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it Z-Notes, 76x76mm,100 karteczek,  kanarkowy żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Z-Notes, 76x76mm,100 karteczek, kanarkowy żółty
kod: ZI166
29 lip u Ciebie
8 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 100 karteczek, kanarkowy żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 100 karteczek, kanarkowy żółty
kod: ZI165
29 lip u Ciebie
8 zł brutto
(8 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Kołozeszyt Interdruk Coca Cola, A5, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
Kołozeszyt Interdruk Coca Cola, A5, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS1086
wydłużony czas dostawy
10,32 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
kod: NS407
29 lip u Ciebie
4,69 zł brutto
(7,82 zł/100 kartek)
opak
1 opak
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A5, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, zielony
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A5, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, zielony
kod: ZS643
29 lip u Ciebie
18,19 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student ActiveBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student ActiveBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS1055
29 lip u Ciebie
44,32 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student ProjectBook, A4+,  w kratkę, 100 kartek, okładka PP, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student ProjectBook, A4+, w kratkę, 100 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS1056
29 lip u Ciebie
56,92 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołozeszyt Interdruk Coca Cola, A4, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
Kołozeszyt Interdruk Coca Cola, A4, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS1085
wydłużony czas dostawy
19,86 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Interdruk One Color, A4, w kratkę, 100 kartek, mix kolorów
Kołonotatnik Interdruk One Color, A4, w kratkę, 100 kartek, mix kolorów
kod: ZS1043
29 lip u Ciebie
13,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Grand  GR-113-25, indeksujące, 45x12 mm, 5x25 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand GR-113-25, indeksujące, 45x12 mm, 5x25 sztuk, mix kolorów
kod: ZI162
29 lip u Ciebie
-26%
5,65 zł brutto
4,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 5,65
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Essentials, A5, w linie, 90 kartek, okładka kartonowa, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Essentials, A5, w linie, 90 kartek, okładka kartonowa, mix wzorów
kod: ZS335
29 lip u Ciebie
22,48 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
Clipboard Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
kod: CB188
29 lip u Ciebie
12,60 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 70x50mm, 100 karteczek, żółty, pastelowy
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 70x50mm, 100 karteczek, żółty, pastelowy
kod: NS261
29 lip u Ciebie
-41%
24,22 zł brutto
14,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 24,22
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Esse, A5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
Kołonotatnik Oxford Esse, A5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
kod: ZS1053
29 lip u Ciebie
16,17 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard D.Rect, A4, czarny
Clipboard D.Rect, A4, czarny
kod: CB87
29 lip u Ciebie
5,69 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Deli, A4, czarny
Clipboard Deli, A4, czarny
kod: CB221
29 lip u Ciebie
14,10 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS269
wydłużony czas dostawy
-41%
60,15 zł brutto
35,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 60,15
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
29 lip u Ciebie
136,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
29 lip u Ciebie
48,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
29 lip u Ciebie
-35%
306,27 zł brutto
199,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 306,27
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
kod: KP395
29 lip u Ciebie
-27%
71,22 zł brutto
52,09 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 71,22
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
29 lip u Ciebie
-37%
71,22 zł brutto
44,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 71,22
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny
kod: KP309
29 lip u Ciebie
-26%
51,54 zł brutto
38,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 51,54
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
6 sie u Ciebie
122,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
29 lip u Ciebie
-28%
122,88 zł brutto
88,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 122,88
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
6 sie u Ciebie
194,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
29 lip u Ciebie
39,79 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Donau, ażurowy, 12l, szary
Kosz na śmieci Donau, ażurowy, 12l, szary
kod: KP33
29 lip u Ciebie
-18%
35,55 zł brutto
29,29 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 35,55
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, biały
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, biały
kod: KP1
29 lip u Ciebie
32,79 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
29 lip u Ciebie
33,19 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czarny
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czarny
kod: KP6
4 sie u Ciebie
35,09 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Cep Ecoline, 16l, czarny
Kosz na śmieci Cep Ecoline, 16l, czarny
kod: KP19
29 lip u Ciebie
21,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, czarny
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, czarny
kod: KM6
29 lip u Ciebie
28,19 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
kod: KM7
29 lip u Ciebie
32,19 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty fioletowy
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty fioletowy
kod: KP23
29 lip u Ciebie
33,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Viking, druciany, 15l, czarny
Kosz na śmieci Viking, druciany, 15l, czarny
kod: KM13
29 lip u Ciebie
31 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Viking, druciany, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Viking, druciany, 15l, srebrny
kod: KM14
29 lip u Ciebie
30,89 zł brutto
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.